Vi ♥️ glade kunder ⭐⭐⭐⭐⭐ | Ring 30 50 60 90 Kontakt os

KUNDEPLEJE

5 gode råd til super kundepleje

Vil du gerne sørge for et godt forhold til dine forretningsforbindelser? Så læs med her, og få fem gode råd til super kundepleje, der med garanti vil vække begejstring hos kunderne.

1. Romsmagning til søs

Romsmagning til søs er et unikt event, der uden tvivl vil skabe en ægte WOW-effekt hos udvalgte kunder i virksomheden.

Giv en eksklusiv oplevelse på vandet med vind i håret og ikke mindst noget godt til ganen i form af gyldne dråber.

De maritime omgivelser skaber de helt perfekte rammer for nogle gode timer, hvor der både er mulighed for at snakke om sejlads, rom og ikke mindst fagligt indhold.

2. Tag på en picnic-sejltur

Invitér kunderne på en helt særlig picnic-sejltur, der sikkert vil imponere hos alle og give et godt indtryk.

I kommer afsted på en spændende sejltur – for eksempel med kurs op langs kysten, hvor I kan nyde en velsmagende picnic om bord.

Det åbner op for, at I kan lære hinanden bedre at kende og få nogle gode snakke. Det er en oplevelse, som kunden vil huske.

3. Invitér på havnerundfart med sejlskib

Invitér de udvalgte kunder på en havnerundfart med et smukt træskib i Københavns Havn. Det er en helt særlig oplevelse, der uden tvivl vil vække begejstring hos enhver. Er I en gruppe, kan I få hele skibet for jer selv på en havnerundfart.

Et perfekt alternativ til den klassiske kanalrundfart i Københavns kanaler, som mange kender eller har prøvet i forvejen og er langt mere egnet til kundepleje.

I kommer til at opleve byen på en helt ny måde og kommer til at sejle rundt i havnen med en skøn udsigt over kajkanten. Samtidig er der masser af tid til både hyggesnak og arbejdsrelaterede samtaler undervejs.

4. Tag de udvalgte kunder med til koncert

Sørg for god kundepleje ved at invitere kunderne med til en god koncert. Det udstråler WOW-effekt og er med til at pleje det gode forhold, som er så vigtigt. Her handler det især om at fornemme, hvilken musiksmag kunderne har. Spørg gerne ind til, hvad de foretrækker.

Det viser også, at du går op i dem, og hvad de rent faktisk kan lide. Der er ikke på samme måde mulighed for at snakke og udveksle erfaringer, men så kan du evt. arrangere en god middag forinden. Her vil der være rig mulighed for gode samtaler over maden og et godt glas vin.

5. Overrask med et spændende foredrag

Overrask kunderne med et spændende foredrag i høj kvalitet, der udfordrer tankerne og handlemønstrene. Det er aktiv kundepleje, der vil noget.

Vælg et foredrag, der viser jeres virksomheds fokusområder og værdier. Måske har I nogle fælles interesser, der også findes et foredrag om? Mulighederne er mange, og ved at vælge et foredrag, der også har interesse for kunden, sikrer du en god kundeoplevelse.

Efter foredraget kan I spise en god middag eller drikke en kop kaffe. Så kan I snakke om det foredrag, I lige har været til og samtidig blive klogere på hinanden.

Udfør kundepleje med succes

Kundepleje er en af de vigtigste aktiviteter i virksomheder. Når man som virksomhed arrangerer et event eller en aktivitet, værner man om virksomhedens netværk.

Rent økonomisk skaber god kundeservice også merværdi, da kunderne kan blive villige til at købe et af virksomhedens produkter eller tjenester fremadrettet. Det er derfor vigtigt, at god kundepleje bliver prioriteret, og det kan nærmest ses som en investering for virksomheden. Både på kort og lang sigt.

Der findes et væld af muligheder, når du gerne vil skabe en god kundeoplevelse. Hos De Forenede Sejlskibe kan du få endnu flere idéer til arrangementer, hvis du er vild med tanken om at være til søs. Her er der et bredt udvalg af skønne maritime oplevelser.